Виставка про сучасне мистецтво Ізраїлю

06 березня, 2017
В Києві в Інституті Проблем Сучасного Мистецтва з 15 по 26 березня 2017 р. працюватиме виставка "Сучасне мистецтво Ізраїлю".
15-26 березня в Києві в приміщенні Інституту Проблем Сучасного Мистецтва пройде виставка «Сучасне мистецтво Ізраїлю». Початок заходу - 12:00.
 
Ця виставка проводить паралелі між життям ізраїльтян і українців. Обидві країни змушені існувати і розвиватися в умовах конфлікту, не тільки з точки зору території, але і з точки зору ідентичності та історії. Виставка в певній мірі представляє культурну «точку кипіння», відображену художниками через власний досвід і розуміння складності осмислення наслідків конфліктних та інтеграційних процесів в сучасну епоху.
Проект об'єднує сім сучасних художників, деякі з яких вже добре відомі на міжнародному рівні, такі як Сігаліт Ландау, Невет Іцхак, Рен Славін і Мішель Платник і нові таланти, такі як Раїда Адон, Ціон Абрахам Хазан і Тамар Хіршфельд.
 
Роботи Ціона Абрахама Хазана «Саліт» і «Марганіт» показують, як народ Ізраїлю вже звик до життя під остійним військовим наглядом, не звертаючи увагу на неминучу присутність контролю. Невет Іцхак, до цього питання підходить дещо іронічно, перетворивши візерунки традиційних афганських килимів в картини, намальовані війною.
 
Як і Україна сьогодні, Ізраїль знаходиться в стані територіальної суперечки, напруга якого передають відео-роботи Сігаліт Ландау під назвою «Фінікійський Танець Піску» (2005) і «Ашкелон» (2011), який був виставлений в ізраїльському павільйоні на Венеціанському бієнналі у 2011 році . Гендерні та расові питання проілюстровані в іронічній і зворушливій «чорній» серії коротких відео Тамар Хіршфельд під назвою Schwartze («Шварц» - так називали євреїв німці під час Другої світової війни). «Шварц» відвідує історично спірні місця в Ізраїлі та Європі: «Шварц на лижах в Австрії», «Шварц на кладовищі Трумпельдор», «Шварц Піаніст».
 
У своїх творах Раїда Адон і Рен Славін створюють уявні і символічні світи. Маючи єврейські і арабські коріння, Адон відчуває розкол власної ідентичності, об'єднуючи в собі витоки двох ворожих народів. Рен Славін звертається до естетики урбаністичного пейзажу, одночасно гіпертрофуючи красу і замкнутість середовища.
 
Виставка є відображенням багатьох загальних питань, що виникають одночасно перед Україною та Ізраїлем, і демонструє цикл повторних помилок в історії людства. Прикладом є робота Мішеля Платника «Мій сімейний портрет» (2015). Платник інтегрує себе і приймає образи людей, які брали участь в різних історичних подіях, зображуючи армію, політичних діячів, емігрантів, рабів і військових злочинців, тим самим приходячи до висновку, що всі ми є частиною системи без можливості і права судити.
 
Джерело: Экономические известия 

↑Новини↑